5.3.10

günlük


anneden, sevgiliden gizli yazılan kelimeler; günlükler...
iç sırlar, işaretler...
sayfaların arasında kaçılan/koşulan odalar,
kilitli hazineler; gerçekler;
aşığım, çevir sayfayı... korkuyorum, çevir... geceleri uyuyamıyorum, çevir sayfayı... sesler duyuyorum, çevir... bugün vapura bindim, yine vapura bindim.. bugün vapurda yine müzik dinledim.. yine düşünmemem gereken şeyler düşündüğümü düşündüm... bugün yokuşu çıkarken soluğum kesildi ve ben uzun zamandır soluğumu kesen tek şeyin bu olduğunu farkediyorum şimdi... bugün sinemaya gittim, çıkmak istedim.. kitap okumadım bugün.. hiçbir yerde olmak istemiyorum.. çevir sayfayı..

günlük, kendine yazılan mektup, bağırılan itiraf belki.. izdüşümü hayattan. bazen kendine söylenen yalan, yapılan itiraf, isyan.. öldürmek duyguları. kayıt tutmak ya da, belki de sürdürmek.. unutmak istememe çığlığı. bir samimiyet dizgisi, hatalar çizelgesi; belki sıradanlaştırma belki anıtlaştırma an'ları.

günlük, benliğin kayıt defteri.. geçmişten bir çilek tadı.. bir yardım çağrısı.. kağıttan bir hazine: ''kendimi dışarıdan seyrediyor gibiyim. sanki hayatımı filme çekiyorlar. bu arada senaryoyu başkası yazıyor, yönetmen koltuğunda bir başkası oturuyor ve ben makyaj odasının kapı deliğinden olanları izliyorum. seyrettiğim şeyler hoşuma gitmiyor'' ( Ocak-2007)

günlük bir karar defteri. sorgulama yolu yordamı, vurgulama.. ruhun anatomisi..bir kendinden kaçış malûm kendine sığınış.. günlük ihanet yalana.. şeytana bir sırıtış...

13.Ağustos.2008 / eda d.

Hiç yorum yok: