14.2.10

adımadımkendimedoğru


ben sizi hangi filmden hatırlıyorum sayın sevgili?
hangi sahnede tuttum uzun ellerinizi
belki de öptüm kirpiğinizin yarattığı gölgeyi

ben sizi hangi sayfada unuttum ey sevgili?
soru işaretlerini sayıyordum paragraflardaki
ki yorulmuştum
ki karışmıştı kafam
hesap makinesi gerekiyordu belli ki
çelişkilerim işin matematiğinden sıkılmış
çarptım böldüm
öldüm

ben sizi kimlerden dinlemiştim sevgili sevgili?
herkes aşkın başka bir yerinden dert yanıyor
tüm cümleler size bulanıyordu
beni anlamadı
düşlemedi
karıştırdı
ayrıştırdı
kamaştırdı
başkalaştırdı
görmedi
övmedi
sezmedi
eklemedi
susmadı
koşmadı
sormadı
doymadı
bulmadı
.
.
.

ben sizi hangi sokakta bırakmıştım ah sevgili?
sokak köpeklerini öpüyordunuz
sigara dumanınız geceye ekleniyor ekleniyor
hemen yok oluyordu gülümsemeniz


şimdi
yarım kalmış bir şiir
eksik bir nota

şimdi okunmamış bir not
çalınmamış bir şarkı
yım ben
oyum ben

tanıştığımıza memnun oldum
yeniden

31.eylül.2009 / eda d.

Hiç yorum yok: